Sunday, January 17, 2010

TAHNIAH KOMANDER BARU JATM

Dalam Mesyuarat DPPTM pada 7 Januari lalu, satu rombakan kecil telah berlaku melibatkan pihak Jabatan Amal Tanjung Malim (JATM) dimana meyaksikan perubahan pucuk pimpinan Jabatan Amal Tanjung Malim bertukar tangan kepada Saudara Nor Azmi yang sebelum ini memegang jawatan timbalan komander 1 JATM.


Saudara Nor Azmi telah ditaklifkan sebagai komander kawasan yang baru bagi mengantikan Saudara Fazrin tang ditugaskan memegang lujnah Sukan dan Rekreasi Dewan Pemuda Pas Kawasan Tanjung Malim. Saudara Fazrin juga turut diberikan kepercayaan bagi membantu Saudara Azmi dalam melicinkan lagi pergerakan JATM.


Memetik kata-kata bekas Penyelaras Amal kawasan, Saudara Aminuddin Matasin, sebagai ketua kita hendaklah tabah dalam menghadapi apajuga kemungkinan yang mendatang dan perlu banyak bekorban dan bersabar.


Diharap Jabatan Amal dibawah pimpinan yang baru akan lebih cemerlang dan tersusun dalam melancarkan lagi pergerakan Jabatan Amal disamping dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada masyarakat.

No comments:

Post a Comment