Monday, May 17, 2010

PRK Hulu Selangor: Amal Mendepani Perjuangan


Tahniah Unit Amal - tangkas bertindak dan istiqamah dalam perjuangan. Terbukti Unit amal bukan sahaja berupaya menjadi duta kepada Pas malah perlu di jadikan Qudwah oleh setiap ahli pas.

Bermula dari hari penamaan calon sehingga selesai pilihanraya, Unit Amal Perak tetap berada di saff hadapan malah ada anggotanya yang tidak tidur bermalam-malam semata-mata bagi memastikan bilik gerakan Pas di SKC sentiasa selamat dari ancaman musuh.

Dalam kesibukan berkempen Unit Amal Perak masih sempat untuk bergotong royong membersihkan rumah penduduk malah para pengundi lebih mesra dengan Jabatan Amal yang berseragam merah berbanding Pas itu sendiri.

Bukan sahaja gigih meringankan beban para pengundi, Ahli Amal juga tangkas di padang dalam rangka menarik perhatian pengundi muda dan respon yang diterima amat memberansangkan.

Tahniah Jabatan Amal. Sentiasa tingkatkan pencapaian anda dalam memenuhi hasrat Presiden agarJabatan Amal mampu berada ditengah-tengah masyarakat dalam apa jua waktu dan tempat samaada menerima arahan daripada parti ataupun tidak untuk melaksanakan kerja-kerja kebajikan dan kemasyarakatan dengan tidak mengenal penat dan jemu yang sekali gus bertindak sebagai duta kepada parti dalam bidang yang penting ini.





No comments:

Post a Comment